روش های بازگرداندن کالا
آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای ورنا بوده است و ورنا در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. برای بسیاری از محصولات، ورنا ۱۴ روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.
شرایط بازگرداندن کالا
استفاده از ۱۴ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
اگر کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد.
– در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
- – اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- – در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ورنا بازگردانده شود. و اتیکت روی اجناس به هیچ عنوان نباید کنده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارش ورنا (شماره تلفن 09115001880)) اطلاع داده شود.
- – اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۱۴ روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
- – در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است..
- – لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
اگر سایز کالا مناسب نباشد.
– درخواست بازگشت کالا تنها در صورتی پذیرفته میشود که کفش یا پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد. .
کدام کالاها قابل بازگشت نیستند؟.
وضعیت تحویل کالاهای قابل بازگشت چگونه باید باشد ؟
انواع کفش ها در شرایطی که کفی کفش سالم و تمیزبوده ،خط خوردگی و تا شدگی و از بین رفتن بوی طبیعی کفش اتفاق نیفتاده باشد، قابل بازگشت هستند.
- – انواع کیف ها در شرایطی که کیف کاملا سالم و به همراه تمامی پلمپ های پلاستیکی دسته و بند و حجم دهنده های درون آن باشد، قابل بازگشت هستند.
- – پوشیدنیهای پارچه ای که محدودیت بهداشتی جهت بازگشت ندارند، در صورت تایید کارشناس و در شرایط نو به معنی عدم باقی ماندن بو، چروک، از بین رفتن خط های تا محصول و نداشتن لکه و همراه با برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات آن ، پذیرفته خواهند شد.
- – محصولات چرمی که محدودیت بهداشتی جهت بازگشت ندارند، در شرایطی پذیرفته می شوند که کارشناسان ما عدم باقی ماندن چروک ناشی از استفاده، بو و برخورد با مواد مخرب چرم را تایید نمایند.
- – لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- – از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش ورنا جداً، خودداری کنید.
- – برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود.
- – برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
- – اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانهای بنویسید. .
- – از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
- – بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.
رشت – میدان یخسازی – فروشگاه ورنا
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
- – در صورت تایید نقص توسط کارشناسان هزینه مرجوعی کالا توسط ورنا پرداخت خواهد شد.
- – پس از رسیدن و دریافت کالا توسط واحد خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
- – کارشناسان خدمات پس از فروش ورنا ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان ورنا تایید شود ، مرجوع وجه صورت می گیرد.
- – پس از دریافت و پذیرش کالا توسط ورنا، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد.
- لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ ورنا بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، ورنا تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
- – اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و ورنا در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را میپذیرد. .
- – از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- – ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش ورنا است.
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
از طریق تماس با شماره 09115001880 درخواست خود را اعلام کنید..